Savjetnica u području profesionalnog, organizacijskog i osobnog razvoja.

Svoja znanja i vještine stjecala je kroz duži niz godina radeći u marketingu i službi za korisnike. Spajajući, balansirajući i optimizirajući tehnologiju, procese i ljude, s ciljem kreiranja usluge, u svim točkama životnog ciklusa korisnika. Bila je direktorica Kontaknog centra i odjela za upravljanje kompetencijama u međunarodnoj telekomunikacijskoj kompaniji.

Razvoj internih korisnika - djelatnika, razvoj managerskih vještina ljudi, za nju kao voditelja jedna je od najvažnijih komponenti izvrsnog korisničkog iskustva. Profesionalni je coach mentor educiran od Oxford Brookes University u skladu s EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Radi kao predavač na Call Centar akademiji, gdje dijeli svoje profesionalno iskustvo i znanje s polaznicima. Bogato iskustvo dopunjeno je i različitim edukacijama i stručnim skupovima, koja su bila primjenjiva u svakodnevnom radu s brojčano velikim timom ljudi.

Rad s ljudima i korisnicima, nastojanja da se postigne nova, viša faza odnosa, daje joj poticaj da stremi k višem i uvijek boljem korisničkom iskustvu. Vjeruje u mogućnost da svatko bira svoj put ka sreći i realizaciji vlastitih snova.