Ovladajte vještinama upravljanja konfliktima za bolje međuljudske odnose i radnu atmosferu.
Konflikte nitko ne voli, no oni su neizbježni. Zato trebamo naučiti upravljati njima kako bismo ih lako riješili.
Upravljanje konfliktima pomaže u očuvanju važnih odnosa, bilo da se radi o osobnim vezama ili profesionalnim partnerstvima. Uspješno rješavanje sukoba može ojačati povjerenje i poštovanje među uključenim stranama.
Upravljanje sukobima omogućuje fokusiranje na rješavanje problema i ponovno uspostavljanje rada na zajedničkim ciljevima. Konflikti nisu uvijek loši – odsustvo konflikata u timu može biti pokazatelj niske razine povjerenja. Tim u kojem se članovi ne usude izreći svoje različito mišljenje može imati za posljedicu nisku odgovornost za zajednički rezultat.
Trajanje: 1 dan
Broj polaznika u grupi: 10 – 15

Metode i alati:
Edukacija se izvodi interaktivno, poštujući načela učenja odraslih te koristeći konkretne vježbe i iskustveno učenje. Upitnik stilova ponašanja u konfliktu pružit će vam uvid u stilove koje najčešće ili najrjeđe koristite. Pomoću praktičnih vježbi tehnika aktivnog slušanja, jasnog govorenja i postavljanja pitanja, naučit ćete primijeniti osnovne komunikacijske vještine i asertivnu komunikaciju u situacijama rješavanja konflikata.
Vještine koje ćete steći:
sposobnost identificirati i objasniti različite vrste konflikata te razumjeti njihove uzroke i posljedice
vještine aktivnog slušanja, jasnog izražavanja i konstruktivnog komuniciranja tijekom sukoba
asertivnost u izražavanju svojih stavova i potreba, istovremeno pokazujući empatiju prema stavovima i osjećajima drugih strana
primjena različitih tehnika i strategija za rješavanje sukoba
prepoznavanje potencijalnih izvora sukoba i primjena strategije prevencije za njihovo sprječavanje prije nego što eskaliraju

