Pozivni (Call) Centar

Suvremeni način poslovanja stavlja pred pozivne (call) centre nove izazove u pogledu komunikacija i odnosa prema klijentu. Informacije su klijentima postale lako dostupne te u samo dva klika mogu izabrati konkurenciju umjesto vas. Kako osigurati konkurentnost u dinamičnom tržišnom okruženju, velikoj fluktuaciji i specifičnosti poslovanja pozivnih centara? Odgovor leži u jasnim ciljevima i mjerama uspješnosti, motiviranim i educiranim zaposlenicima i kompetentnim voditeljima timova. Konzultanti Prave formule imaju višegodišnje iskustvo rada kontakt centru i službi za korisnike i svojim iskustvom mogu pronaći područja za unapređenje efikasnosti
U svojem radu koristimo suvremene metode i niz certificiranih alata.
Neki od edukacijskih programa koje niz godina izvodimo u različitim organizacijama uključuju:
Edukacije za Pozivni (Call) Centar:
- komunikacijske vještine
- telefonska prodaja
- voditelj tima u call centru
- inicijalna edukacija za call centar
- upravljanje telefonskim timom
- zašto i kako smiriti ljutog korisnika
- komunikacija putem telefona
- osiguranje kvalitete
- važnost povratne informacije
- motivacija u call centru
Edukacije/treninzi se izvode interaktivno, poštujući načela učenja odraslih.
Programi su prilagođeni klijentu, prije svake edukacije detaljno se ispitaju potrebe klijenta, kako samog naručioca tako i budućih polaznika. Ispitivanje potreba se obavlja u formi ankete, strukturiranog ili polustrukturiranog intervjua i/ili fokus grupe, ovisno o vrsti i cilju programa.
Prava formula dostavlja naručiocu kratki opis edukacijskog programa, prijedlog satnice i tematike pojedinih dijelova treninga i opis aktivnosti koje će se izvoditi.