Razvijte ključne voditeljske kompetencije za uspješno preuzimanje odgovornosti i donošenje odluka.
Donošenje odluka jedna je od ključnih voditeljskih kompetencija jer bez nje nije moguće preuzeti odgovornost za zadatak, proces i suradnju koje se od voditelja očekuju.
Svaki pojedinac ima preferirani način prikupljanja, organiziranja i procesuiranja informacija. Razumijevanje tih individualnih razlika važno je za kvalitetne odnose, privatno ili profesionalno. Uspješni rukovoditelji identificiraju i prilagođavaju svoj stil odlučivanja zahtjevima posla.
Na ovoj edukaciji naučit ćete četiri različita stila donošenja odluka i kako ih koristiti za poboljšanje vještina rukovođenja.
Metode i alati:
Edukacija se izvodi interaktivno, poštujući načela učenja odraslih te koristeći konkretne vježbe i iskustveno učenje. Putem upitnika ćete identificirati vlastiti stil odlučivanja te naučiti tehnike za donošenje odluka – analizu, generiranje ideja i vrednovanje.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
što znači odgovornost u poslovnom okruženju i važnost preuzimanja osobne odgovornosti za postupke i rezultate
uspješno upravljanje promjenama u organizaciji, uključujući prilagodbu novim uvjetima, prevladavanje otpora i suradnju s drugima radi postizanja ciljeva
prepoznati faze u upravljanju promjenama i odgovornost voditelja za lakši prolazak kroz te faze
glavni element efikasne prilagodbe promjenama u radnom okruženju te fleksibilnost u donošenju odluka u različitim situacijama
prepoznati izazove, identificirati moguće opcije, procijeniti rizike i odabrati najbolje rješenje koristeći matricu za rješavanje izazova

Pridružite nam se i unaprijedite svoje voditeljske vještine za donošenje učinkovitih odluka!
Zatražite ponudu
