Davanje i primanje povratnih informacija (feedbacka) jedna je od osnovnih poslovnih vještina.
Unaprijedite svoje vještine davanja i primanja povratnih informacija za izgradnju zdravih odnosa i razvoj vještina.
Pravovremeno i konstruktivno davanje povratnih informacija omogućuje izgradnju zdravih odnosa te razvoj vještina. Cilj edukacije je unaprijediti sposobnost pojedinca da konstruktivno izrazi svoje mišljenje i učinkovito prihvati tuđe. Ovo uključuje razvoj sposobnosti jasnog i preciznog izražavanja, nošenja s emocijama i osiguravanja empatične komunikacije.
Bez obzira na fazu karijere, vještine davanja i primanja povratnih informacija izuzetno su korisne za osobni i profesionalni razvoj.
Metode i alati:
Tijekom edukacije osvijestit ćete vlastiti stil davanja povratnih informacija i sudjelovati u vježbama koje će vam pomoći razviti vještine davanja i primanja povratnih informacija. Upoznat ćete se s najčešćim zamkama u koje upadamo tijekom davanja povratnih informacija i naučiti kako prevladati otpor.
Edukacija omogućuje stavljanje u cipele primatelja povratne informacije i potiče otvorenost prema primanju povratnih informacija.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
prevladavanje otpora u razmjeni povratnih informacija
tehnike davanja povratne informacije
balansiranje empatije u stilu davanja povratnih informacija
pogreške u davanju povratne informacije i kako ih prevladati
otvorenost prema primanju povratnih informacija

